úterý 19. listopadu 2013

Majdalénka

Sezona 2013 se docela vydařila. Auto už vcelku funguje, ale menší upgrade týkající se řízení by měl příští rok přibýt. Hlavním cílem ale bude dokončit interiér, protože jsem letošní sezonu projezdil bez něj a ty nervy, když míjím majáky mi za to nestojí. Před tím si dáme aspoň pár fotek z té sezony letošní.

Hned po vyrámování jsme nacvakli nějakou tu fotku s právě dokončeným NBčkem, který můžete znát z shatsu. Samozřejmě k tomu patřila řádná projížďka.



Zanedlouho jsme se potkali ještě s Georgeem z Garage5 a jeho zlatou NB, když přijel na CDS a focení té modré krasavice pro Shatsu. Pár fotek jsme udělali na krátkým výletu. A po návratu na CDS jsme na Céčku potkali ještě dalšího mazdaře s NAčkem.


Dlouho jsem čekal než prášková lakovna opraví pec, ale nakonec se zadařilo. Jinam jsem jít nechtěl, protože už s tou lakovnou mám zkušenosti z dřívějška, kdy mi lakovali komplet obě nápravy a pořád je to jako nový...
Potom už proběhlo jenom pár projížděk a pár dalších fotek.


Další focení proběhlo v lese...


Sice se trochu zapadlo, ale to není nic, co by nešlo druhej den vyřešit. :-D


A to je letos nejspíš konec...

Žádné komentáře:

Okomentovat