neděle 17. března 2013

Majdalenka



Dovolím si citovat Adama Svatoše: No jo no jo, byl to bolestivej porod a plod má ještě mnoho chorob. Ale co? Alespoň je to zase o trochu víc skoro. :-D
Úmorný boje s podvozkem už jsou téměř u konce. BC racing coilovery verze BR s tuhostí pružin 5/4 jsou na svým místě a tak se můžu a taky musím posunout dál i v jiných oblastech jako jsou například brzdy. Po možnostech, ke kterým mě posunula přestavba podvozku už stávající brzdy nestačí...
Ale ještě se trošku vrátím zpět, protože vidím co jsem tady vynechal.
Po tom, co jsem na podvozku zapracoval já následoval výlet za mechanikem kvůli vyvaření a dalším drobnostem, kde ztrávila skoro půl roku a ještě se vrátila s několika podělávkama, který mechanik dodnes nevyrovnal... Jednou z nich je zlikvidovaná baterie Shorai o které jsem se tady zmínil. Takže úspora 10kg se nekoná a peníze za ni už taky nikdy neuvidím. Tím pádem jsem pořídil obyč Vartu o váze kovadliny...
Nedá se nic dělat, ale protože oprava taky stála dvojnásobek dohodnuté ceny, tak nezbylo na zimní gumy a musel jsem ji drandit na letních poloslickách:

Nové řešení blinkrů pro lepší přívod vzduchu:


V lednu přišla možnost projet se i na asfaltu. V tuhle chvíli už nevrzaly PUR siláče a tak jsem si užíval jak razantně se po všech úpravách změnilo chování. Za nejlepší z úprav považuju silnější stabilizátor vepředu. Konečně se díky němu přestala pohupovat. Ale ostatní úpravy jsou samozřejmě znát taky a vzájemně se doplňují, takže bych nerad přičetl zásluhu jen stabilizátoru. Nejvíc mě ale hřeje fakt, že je všechno na podvozku nový a podlaha auta je uzdravená a ošetřená.

Tady ukázka lednového počasí:

A náhled do interiéru, kde si nenápadně lebedí Nardi a uprostřed auta záři bod titanovýho vzhledu ale pořádné váhy, řadička Blox.



Mezitím mi z Japonska dorazily přes Garage5 kola Volk Racing Rays Engineering C647 6,5x15" ET+16. Uběhne ale ještě hodně času než je dostanu na auto. Musí projít renovací a taky musím provést přestavbu nábojů, během které pravděpodobně proběhne upgrade na větší brzdy. To ale nejdřív příští rok.

Pak se zima vrátila:






Opět díky G5 přibyla doma rozpěra Beatrush japonské výroby:

A tak přišel čas na další servis. Ten zahrnoval výměnu oleje, olejového filtru, tlumičů a montáž rozpěry. :-D



A menší porovnání s předešlou verzí:

Výška zůstala téměř stejná, jen lehoulince níž, hlavně teda vzadu. Zatím ale pořádnou fotku nemám. Tak jen fotka než si to sedlo víc:

Pod kapotou se to zrovna dvakrát nebliští, ale je to tam:

Je vidět, že pár věcí ubylo, expanzka se zmenšila atd. Ještě bych rád nalakoval sání na černo, víko na zlatou a časem tam i víc poklidil plus bych tam rád viděl červenej větrák Blox, tak si to zatím představte. :-D

Chování auta po instalaci tlumičů + rozpěry se změnilo k nepoznání. Jinými slovy je to slast. Potvrdilo mi to pár lidí, co se se mnou svezli. Z auta jde vymáčknout daleko víc a taky se to dá daleko víc užít. Požitek podtrhuje zvuk výfuku ve vysokých otáčkách. ...vysokých otáčkách ...otáčkách ...otáčkách... Jdu se projet.

Žádné komentáře:

Okomentovat