sobota 26. března 2011

Exclusive shoes for my Miata

Tak teď nějakou veselou zprávu. Majda letos dostane nový střevíce.
Jedná se o kola Speed Star RS-Eight 15” 6,5J 4x100 +34.
Jsou to vlastně dvojdílný watanabe a protože watanabe nikdy dvojdílný kola nedělali,
tak jim tyhle kousky vyráběli u SSR, což je moje oblíbená značka a proto jsem strašně rád,
že je mám a myslím, že když mi bude přáno, tak už nikdy nepůjdou pryč.
I rozměr je podle mě na moji miatku ideální. Rád bych sice menší ET, ale i takhle to bude supr.
Konečně pořádný japonský kola s rozumnou váhou.
Letos na nich dojedu Toyo Proxes a přes zimu projdou větší renovací a dostanou sportovnější nový pneu.
Letos budou mít bílý matný středy a leštěný odřený límce.
Tady je pár aktuálních fotek, na autě budou až příští měsíc...

Žádné komentáře:

Okomentovat